Lördagssysslor

Hej!

Det är lördag och väldigt lugnt här hemma. Skulle egentligen iväg och träna med Tilde men hon blev inringd för att jobba så det gick inte. Tror nästan det är lika bra för min del, har sån träningsvärk idag att jag borde låta kroppen vila lite. Ska fixa lite lunch och ta en promenad istället. Det börjar bli kallt ute nu så gäller att pälsa på sig! Vill inte ha för mycket kyla, tycker det räcker med det som varit på sistone. 

I övrigt verkar det som att jag ska till Köpenhamn nästa helg och helgen efter det ska jag hem till föräldrarna och stannar där i någon vecka. Ska bli skönt att få komma hem till dem. Har inte varit i Tierp sedan i somras. Men nu bjuder de på allhelgonamiddag med mina fastrar och min farbror så vill verkligen dit. Har inte sett dem på två år eller något! Eftersom min kurs slutar om två veckor kan jag lika gärna stanna ett tag tänkte jag. 

Nu ska jag försöka rota fram lite mat. 

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0