Köpenhamn och annat

Hej!

Det har varit en lång dag idag med grupparbete, tvättning och packning. Imorgon är det på't igen som gäller. Vi ska försöka få ihop så mycket som möjligt innan helgen för imorgon sticker jag till Köpenhamn! Kan inte vara lyckligare över det! Efter de senaste veckorna med tentaångest, tentaplugg, stress kring fältstudien och den evinnerliga kampen att få ihop arbetet ska det bli helt underbart att få stänga av i några dagar och bara vara med Coffe. Har saknat honom otroligt mycket och det har varit osäkert om jag ens kunnat åka på grund av skolan men nu är det bestämt och jag sticker klockan tre imorgon! Lycklig som satan kan jag säga! 

Nästa vecka sticker jag till föräldrarna i någon vecka eller så, dels för att träffa mina fastrar och min farbror men också för att helt enkelt slappna av. Tror jag verkligen kan behöva det nu. Dessutom måste jag träffa syrran och klappa på hennes mage. Fick ultraljudsundersökningbilden, det är en liten pojke de ska få verkar det som! Helt fantastiskt! 

Men än är jag inte ledig. Ska stryka lite kläder och skriva om några teorier innan det är dags att duscha och sova så jag orkar med allt imorgon. 

Ha det fint!





Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh! Då kan vi ses snart, kuuuuul! Ha de bäst i denmark for faen :*

2013-10-25 @ 23:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0