Familjen och lilla tillskottet

Hej!

Håller på och packar allting till imorgon. Mycket som ska med eftersom jag stannar ett tag! Känner att jag börjar bli expert på det här med att packa nu efter allt resande hit och dit. 

Imorgon väntar en låååång resa till Uppsala där föräldrarna möter upp mig. Direkt därifrån blir det att bege sig hem till Tessan och Roy på fika. Ska bli så kul att träffa dem allihopa igen! Har inte varit hemma sedan i somras. Får se om man ser någon skillnad på Tessan nu då. Helt otroligt att hon ska få en liten bebis och jag ska bli moster! Kommer skämma bort den ungen men har en känsla av att min kära mor kommer vara värre, haha! Åh, lyckorus i allt kaos! Herregud, vad jag kommer böla när jag ser den lilla plutten första gången. Längtar verkligen till våren nu! 



Fina familjen min! 

Borde fortsätta nu så det inte hinner bli morgon innan jag är klar. 

Ha det fint! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0