Fältarbete och en resa till Köpenhamn

Hej!

Ligger på min säng och hör hur vinden tjuter utanför. Det är storm i Kalmar, klass 2 varning. Inte det roligaste. 

Idag har det varit mycket jobb med fältarbetet men vi är i princip klara vilket känns helt underbart! Självklart är det mycket jobb kvar med presentationen och opponeringen men känns bra att ha rapporten klar. 

Min helg däremot har varit helt underbar! Åkte till Köpenhamn i fredags och möttes upp av Coffe. Kvällen spenderades på Coffes skola där de var fest. Senare framåt natten drog vi ut och drack öl ihop med hans vänner. 

Lördagen spenderades till mesta del på tivolit där det var halloween-tema. Det var galet mysigt! Vi vandrade runt och bara tittade på allting, åt asiatisk buffé, drack öl och spelade spel. Jag har insett att jag varken har en framtid inom bollsporter eller som bågskytt, haha! Tur att man har en karl som kan! 

Söndagen spenderades på stan med fika bland annat. Åkte hem med tåget runt sju och återvände idag till verkligheten.

Så helgen var minst sagt fantastiskt och saknar redan Coffe. Men nu är det full fart som gäller fram till på fredag då jag åker hem till föräldrarna och stannar där ett tag och återhämtar mig. 

Nu ska jag försöka överrösta stormen med lite film och värma mig med en kopp te. 

Ha det!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0