Update från Tierp

Hejsan hej!
 
Sitter vid föräldrarnas dator och skriver, känner mig lite smått ovan vid tangentbordet.. Men min iphone är död och laddaren är hemma hos Anna så vad gör man!
 
Det har varit full fart sen i onsdags. Drog hem till Anna för att dricka lite och snacka men slutade med en vända till Uppsala som kunde gått bättre i och med att vi fick vänta på tåget i tre timmar i klänning. Igår efter att ha sovit hela dagen så var det bara att hoppa på tåget igen och ta mig till Uppsala för att ha reunion med tjejerna från gymnasiet. Det var otroligt mysigt! Vi var hemma i Josses "skolåda" som hon uttryckte sig. Det bjöds på mat och äppelpaj, Josse kan hon! 
 
Idag har jag försökt återhämta mig lite efter att åkande hit och dit. Ikväll blir jag och pappa ensamma här så ska laga middag åt honom som en försenad födelsedagspresent. Imorgon blir det en dag med mamma verkar det som eftersom pappa ska iväg och fiska hela dagen. Till kvällen blir det middag med familjen innan det är dags för mig att åka tillbaka på söndag. 
 
Jag hade gärna stannat lite längre för att verkligen hinna med allt jag skulle vilja göra men eftersom jobbet drar igång nästa vecka har jag inte mycket val. 
 
Nu ska jag se om jag kan få igång kaffebryggaren och få i mig lite kaffe. 
 
Ha det fint! ♥
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men åh attans! Jag kommer hem & du åker, typ samma dag. Attans! Miss you, vi får ses nästa gång du kommer till Lill-Tierp igen :):)

2013-06-14 @ 19:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0