Städa, packa, andas

Hej!

Håller på att packa/städa här hemma som en galning. Bussen till Uppsala går halv nio imorgon och ska spendera natten hos Coffe så ska försöka få klart allt innan jag drar dit.

Det ska bli himla skönt att få komma hem till föräldrarna. Nu när biljetterna faktiskt är bokad så längtar jag ännu mer. På sistone har det varit så mycket att jag knappt hunnit tänka men nu när det varit så lugnt att jag börjar känna efter. Behöver verkligen ta det lugnt ett tag!

Men just nu har jag inte riktigt tid för det. Ska kolla listan på allt som ska göras så att jag inte missar något. Sen är det bara att sticka iväg och skriva på kontraktet till nya lägenheten! Spännande!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0