Sjuk och eländig

Hej!

Ligger i Coffes säng och försöker hitta energin att ta mig upp och klä på mig. Jag har haft lite ont i halsen både igår och dagen innan det men inatt exploderade det till en rejäl förkylning. Så nu ligger jag här, kan knappt andas eller röra mig utan att behöva snyta mig. Benen pirrar så där obehagligt som de gör när man är sjuk.... Det är nästan det värsta!

Skulle dessutom åkt in till skolan idag och jobbat med min grupp men det verkar som att jag får vänta lite och se om jag blir bättre först. Känns tråkigt att missa det sista nu när allt börjar bli klart.

Imorgon ska jag ju dessutom på möte på Ebbas, då vill jag verkligen inte må så här!

Nu ska jag klä på mig, försöka se levande ut och ta mig till nästa säng i min lägenhet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0