Regn och tvätt

Hej!
 
Är snart klar med tvätten, blev aldrig av igår. Men nu så är arbetskläderna fina och rena igen så jag är redo för att jobba imorgon! Blir rätt lugnt eftersom jag börjar senare. Ska fixa här hemma med att vika tvätt och fixa middag plus matlåda till imorgon innan jag drar hem till Coffe. 
 
Det har tydligen varit kaos i Kalmar på grund av regnet som varit sen inatt... Översvämmningar hit och dit, bland annat i Coffes källare. Verkar som att Smålandsgatan klarat sig rätt bra ändå, som tur är. 
 
Snart är det också dags att börja flytta grejer till nya lägenheten. Har börjat titta på hyllor, soffor och matbord. Är osäker på hur mycket som får plats så blir till att mäta överallt när jag fått in sängen och skrivbordet. Oavsett ska det bli grymt kul att få köpa lite nya grejer! Måste dessutom ha lite ugnssaker nu när jag ÄNTLIGEN får ugn, lyckan är total så att säga!
 
Nej, dags att ta en kopp kaffe och vänta på att sista omgången tvätt blir klar i tumlaren. 
 
Ha det fint! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0