Jobba 2.0

Ska snart ta bussen till Borgholm för att jobba, andra gången nu. Nu drar det igång ordentligt. Får se hur mycket folk det blir ikväll så här dagen innan midsommar men man vet aldrig med alla glada semesterfirare! Vore kul med lite drag så jag får känna på det också. Jobbar ju midsommardagen också och kan tänka mig att det blir fullt upp då.

Igår hann jag inte med så mycket annat än att dra till affären med Coffe och Tilde för att handla allt till imorgon. Coffe var dock tvungen att dra iväg och jobba så jag och Tilde kämpade med alla kassar. Fy satan vad tungt det var! Men nu är allt ordnat åtminstone så det är ju skönt. Däremot har jag inte ens hunnit tänka på kläder... Vet inte ens vad jag har i garderoben i princip, haha! Men får lösa det kväll eller imorgonbitti. Vi drar iväg till stugan runt tolv så måste vara klar innan dess. Full fart just nu med andra ord.

Nu ska jag fräscha till mig lite så jag inte skrämmer iväg kunderna.

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0