Hemma hos föräldrarna

Hej!

Spenderade hela dagen igår med att sitta på en buss. Trodde jag skulle flippa ut mot slutet. Maaaassor med folk, varmt, trångt och förseningar hit och dit! Inte kul. Men nu är jag hemma hos dem och det är redan fullt upp!

Ska hem till Anna ikväll och ha en myskväll med vin och grejer. Det var fruktansvärt längesen vi sågs så ska bli himla kul att äntligen få en hel kväll/natt ihop.

Imorgon är det reunion med tjejerna från gymnasiet i Uppsala. Det blir middag hemma hos Josefine. På fredag tänkte jag laga middag åt min kära far som fyllde år för någon vecka sen och på lördag blir det middag med familjen.

Så nu är det ingen rast och ingen ro! Nästa vecka drar jobbet igång ordentligt så får passa på nu medan jag kan.

Ha en fin onsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0