Första jobbpasset på g

Hej!
 
Ligger nedbäddad i sängen och ska snart sova. Imorgon jobbar jag nämligen mitt första pass på Ebbas i Borgholm. Kan erkänna att jag är nervös men samtidigt ska det bli himla kul! Personalen är så trevliga och glada att jag inte är det minsta orolig för att trivas där i sommar. Det gäller ju bara att komma in i det och hitta överallt så flyter det på sen. 
 
Får se om jag tar en vända till Tierp nästa vecka. Har inte varit hemma sen i påskas så det är nog dags. Däremot ska jag höra lite om det blir något pass nästa vecka så bokar nog biljetter (om jag kan) imorgonkväll. Coffe är i Skövde fram till på söndag så vore trist att dra iväg precis när han kommer hem. Speciellt när vi båda snart drar igång med jobben ordentligt. Vi har rätt olika tider så kommer bli intressant att se hur mycket vi hinner ses i sommar, trots att vi är i samma stad haha. 
 
Nu ska jag försöka sova så jag är pigg imorgon. Åker från Kalmar vid nio och är nog inte hemma förrän åtta tidigast.  
 
Nattinatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0