Dags att sova

Hej igen!

Ligger i min säng och ska försöka sova. Imorgon är det redovisning, sista för läsåret.

Jag spenderade förmiddagen med att vandra från bänk till bänk i Borgholm. Nu har jag åtminstone sett lite av stan. Mötet gick också bra, det var mycket information men det känns bra. Jag känner igen systemet i kassorna och en del regler. Förhoppningsvis kommer jag in i det ganska fort. Ska kanske jobba framåt helgen, vore kul och dessutom skönt att få komma igång lite. Kommer garanterat trivas där i sommar!

Nu måste jag sova, är fortfarande sjuk men det går åt rätt håll. Det jobbigaste är att jag är hes och ska redovisa en del av vår presentation. Förhoppningsvis blir jag bättre om jag får sova. Dessutom har jag proppat i mig Ipren och halstabletter, haha!

Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0