Borgholm på en söndag

Hej!

Fortfarande sjuk men det börjar bli bättre. Sitter just nu på en bänk mitt i Borgholm och snorar. Ska på mötet hos Ebbas men på grund av bussarna var ja tvungen att komma in två timmar tidigare... Så nu ska jag försöka roa mig på bästa sätt här. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, allting verkar helt dött här precis som i Kalmar. Förstår inte vad det är med Småland? Söndagar är ju kanonbra dag att sätta sig på ett fik och bara vara!

Hur som helst, ska härda ut den tiden som är kvar nu. Ska försöka hitta en kopp kaffe någonstans och en macka så jag inte hungrar ihjäl. Halstabletter skulle inte sitta fel heller.

Ha det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0