Äntligen sommar

Hej!

Jag har haft en helt underbar start på denna vecka! Kom hem i söndags och drog i princip direkt hem till Coffe där jag slängde mig i soffan och bara njöt. Igår var jag ner på stan och käkade med Tilde och Coffe och diskuterade midsommar. Vi ska dra ut till Mikaels (Tildes pojkvän) stuga ett litet gäng och fira midsommar som man borde, med mat och lekar! Dock kommer jag få se till att ta det lugnt framåt kvällen eftersom jag jobbar på midsommardagen...

Sov hos Coffe inatt igen och idag har vi cyklat (jag har äntligen pumpat min cykel!) ut till stensö och runt där ute. Lade oss på en brygga och läste i någon timme innan vi cyklade tillbaka. Nu börjar jag äntligen känna att det är sommar! Ska slänga i mig lite mat och se om Tilde fortfarande vill hitta på någonting så kanske vi drar ut och bara lägger oss i solen. Passar på nu medan jag är ledig. På torsdag blir det jobb!

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0