Vår?

Hej!

Det har varit helt galet bra väder i Kalmar idag! Enligt min mobil har det nått 19 grader som varmast (om det nu stämmer). Helt galet! Hann med en sväng ut med Tilde på eftermiddagen och fick njuta lite av vädret. Nu däremot måste jag städa så att det är överstökat till helgen när det kommer bli mycket plugg. 
 
Jag har laddat upp med kaffe och musik, fått i mig två koppar inom loppet av en timme så börjar känna att det snart är dags att köra igång. Imorgon blir det till att gå upp tidigt och börja skriva så jag kommer någon vart med sista sammanfattningen. Ska plöja igenom 150 sidor tills på måndag och sammanfatta det på ett bra sätt. Kuuul!
 
Nej, dags att börja diska!
 
Puss ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0