Trevlig lördag, seg söndag

Hej!
 
Hade riktigt trevligt igår! Tyvärr blev det för kallt för att vi skulle vilja sitta ute men grillningen blev av. Riktigt gott, längtar tills man kan sitta ute en längre tid utan att frysa ihjäl. Spenderade kvällen med att dricka öl och umgås. När de andra drog vidare kilade jag hem till Coffe, fattiglapp som jag är haha! Men det var riktigt bra avslut på kvällen det med, bjöds till och med på popcorn. 
 
Idag har jag varit lite halvseg. Drog från Coffe vid elva, lagade lunch och skulle dra igång med skrivandet men det tog emot. För några timmar sen tvingade jag mig själv att ta tag i det här nu så det är slut någon gång! Har en del kvar men det är bara att fortsätta tills det är slut, seminarie imorgon... 
 
Nu ska jag koka kaffe (MED kanna under denna gång, var så virrig igår att jag glömde ställa tillbaka den.... Kaffe överallt!) och försöka komma en bit till i boken. 
 
Ha det fint! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0