Söndagsyssla

Hallå, hallå!
 
Hade en riktigt bra lördagkväll med underbara karln min! Vi lagade mat (okej... jag fixade såsen åtminstone), kollade på film och mosade i oss popcorn. Fruktansvärt skönt att ha en sån kväll och ladda upp sig lite. 
 
Idag blir det så klart mer skrivande. Har kommit lite mer än halvvägs nu så jag håller tummarna att det flyter på nu så det blir klart. Sen är det bara att börja skriva på nästa sammanfattning... Livet är inte lätt alla gånger. Speciellt inte nu när det varit sånt fint väder här i Kalmar och det enda jag vill göra är att köpa en kaffe och sätta mig vid hamnen i solen. 
 
Men jag får bita ihop och kämpa på ett tag till.
 
Ha en fin söndag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0