Påskhelgen 2013

Hej!

Ligger i min säng hemma i Kalmar. Påskhelgen har varit lugn och otroligt skön för min del! Det har varit mycket god mat och jag hann till och med läsa ut min bok äntligen. Dessutom träffade jag Angelica som kapade av mitt slitna hår så nu är jag korthårig igen! Väldigt bra helg med andra ord.

Spenderade så klart natten hos Coffe men eftersom han hade introduktion på IKEA idag och åkte vid tjugo över sju så drog jag hem samtidigt. Somnade som en stock igen när jag väl var hemma. Måste säga att jag saknat min underbara säng!

Idag ska jag tvätta och laga lite matlådor som jag kan ha i veckan. Ska hämta ut min nya jacka också så det blir en del spring idag.

Först på agendan är lunch!

Ha det fint!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0