Ny leksak

Hej! 
 
Sitter just nu och skriver på min nya IPad mini. Ändrade om mitt abonnemang och fick med en iPad, himla smidig grej att ha när man ska resa. Jag som dessutom har en rätt klumpig dator är rätt nöjd med att ha något lättare att använda. Däremot kan jag väl erkänna att det inte varit något större behov hos mig att skaffa iPad men det är himla skoj med nya prylar! 
 
Gårdagen var ett rent helvete men jag fick ihop min sammanfattning plus reflektioner till slut. Diskussionen idag gick också bra så det känns skönt. Dock stupade jag i säng har jag kom hem och sov ett bra tag, dock är jag fortfarande trött så blir nog till att lägga mig snart. 
 
Imorgon ska jag roa mig med att tvätta och damma här hemma. Kanske blir så att jag sätter mig och letar artiklar till rapporten om jag finner ork. 
 
I övrigt håller jag just nu tummarna att det inte ska bli strömavbrott igen. Strömmen har gått två gånger nu undret kvällen men som tur är har den kommit tillbaka rätt fort. Verkar som det är här i området eftersom Coffes lägenhet inte har drabbats... Knasigt! 
 
Nej, dags för damen att stänga ner och sova så hon är pigg och alert imorgon.
 
Nattinatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0