Lugn igen

Hej!
 
Jag har lyckats lugna min panik från igår. Fick låna Tildes bok och scanna av några sidor så jag kunde börja läsa. Har cirka 40 sidor kvar som jag ska plöja igenom alldeles strax. Känner att detta faktiskt kan gå vägen nu. 
 
Så trots att det är fredag kommer jag sitta med det idag. Coffe är upptagen på annat håll så mitt fokus ligger helt på att få undan en del grejer från min to-do-lista. Denna dag är som gjord för att sitta inne och plugga med tanke på att det regnar. Ska dessutom försöka städa idag med tanke på att jag knappt lagt ner någon energi alls på den fronten hela veckan. Det syns med andra ord att jag har haft det stressigt. 
 
Nu ska jag koka kaffe och börja läsa. Ha en fin fredag! ♥
Bild från förra lördagen då vi festade till med lite vin medan vi jobbade med portfolion. Bra motivation!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0