Kul litteratur och kurslitteratur

Hej igen!
 
Beställde precis kurslitteraturen till denna kurs... Ser inte fram emot nästa månads räkningar. Måste dessutom ha boken för att kunna skriva sammanfattningar till varje seminarium vi har. Inte lätt alla gånger! Dessutom är det salstenta i denna kurs. Jag gillar verkligen inte det, har ju inte världens bästa erfarenhet av salstentor om man säger så. Men det gick ju an förra gången så nu jäklar ska det gå ännu bättre den här gången! 
 
Jag har nu gett upp för dagen och ska försöka sova istället. Imorgon blir det till att ta bussen vid åtta och jobba hela dagen i skolan. Som tur är kommer jag få ha lite fredagsmys med Coffe på kvällen så får väl ha det i åtanke när energin sinar. (För det kommer den garanterat göra imorgon...) 
 
Dags att stänga ner och kanske läsa en liten, liten stund. Ska börja på en ny bok av Barbra Erskine som jag också fick i julklapp. Hade nästan glömt hur underbart det är att läsa något annat än kurslitteratur!
 
Puss och godnatt ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0