Kaos och tandläkarbesök

Hej!

Kom precis hem från tandläkaren. Ska tillbaka igen nästa vecka och ta bort tandsten... INTE kul!

Gårdagen var helt sinnessjuk! Åkte in till skolan vid åtta för att göra klart portfolion men fick reda på att vi hade föreläsning fram till tolv. Körde igång med portfolion direkt efter och sen var det bara full fart efter det! Kändes som att jag skulle få hjärtstopp av stressen när jag insåg att jag inte skulle hinna klart tills idag. Hade som tur var Andreas där som hjälpte mig en hel del. Kom hem halv tolv, slängde i mig mat och duschade. Sen var det bara att däcka i sängen.

Ska alldeles strax gå ut till bussen och åka in och göra sista innan redovisningen klockan tre. Hej och hå!

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0