Grilla, plugga, grilla

Hej!
 
Spenderade min fredagkväll med Coffe och Martin som grillade. Första grillningen för året, tyvärr var inte vädret klockrent men men. Det var riktigt gott, killarna kan laga mat!
 
Ikväll blir det grillning nr 2. Denna gången med Tilde och Mikael och deras vänner. Skrapade ihop pengar till lite öl också så ska se till att njuta ordentligt. Solen är framme just nu så jag håller tummarna att den är kvar till kvällen. 
 
Men innan jag får ha lite mys i solen så ska jag skriva en bit på sammanfattningen. Kommer som sagt få sitta hela dagen imorgon också men ska försöka komma så långt jag kan idag. 
 
Tur att jag har kaffe säger jag bara. Den kaffebryggaren är min livräddare stunder som dessa. (Tack mamma och pappa som vet vad som är viktigt i mitt liv, haha!)
 
Ha det fint! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0