Grattis, Tessan ♥

Hej!
 
Idag har jag varit på möte i Pukeberg under dagen. Kom hem runt två och åt lunch, ringde och grattade min fina systeryster som fyller hela 25 år idag (♥) och ligger nu här och försöker hitta bra artiklar att ha med i min rapport som ska in på måndag. 
 
Har egentligen absolut ingen lust att skriva men känner att jag borde komma igång nu, tiden går för fort nu för att ta det lugnt. 
 
Imorgon trillar det in pengar på kontot igen. Ska bli himla gött! Mycket som händer den här månaden dock. Valborg, tenta, pukebar och besök av Tessan och Roy. Kul kommer det bli (förutom tentan) men jag kommer ju vara rätt fattig i slutet av månaden igen...
 
Nu ska jag fortsätta leta vidare.
 
Ha det fint! 
 

Kommentarer
Postat av: Thessan

Naw sötaaa<3 syns snart!

2013-04-24 @ 22:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0