Full fart igen

Hej!
 
Har gosat ner mig under täcket för min lägenhet har bestämt sig för att vara kall igen... Sitter och petar med portfolion som jag ska försöka bli klar med den här veckan. Tanken var att jag skulle stanna i skolan men orkade inte dra med mig datorn dit så fick bli en stunds skissande innan jag tog bussen hem i alla fall. Vi har dessutom startat en ny kurs som verkar komma att kräva en hel del av en! Mycket som ska göras. Även om teori är något jag känner att jag kan hantera bättre än det grafiska så är det inte alltid så roligt... 
 
För att pigga upp mig själv så har jag plockat fram min nya vårjacka (som jag dessutom är smått kär i!) för att verkligen känna lite vårkänslor! Dessutom ska jag unna mig att göra hemmagjorda köttbullar i tomatsås till kvällen så allt för dåligt har jag det inte ännu. 
 
Nu ska jag peta lite till i Indesign innan jag måste börja med maten.
 
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0