Fredag på riktigt

Hej!
 
Spenderade gårdagen med att käka thaimat, storhandla och umgås med Coffe och gänget. För att citera Coffe: "Det är torsdag men vi lever som att det är fredag". Så idag ska jag försöka hitta på något roligt för att fira att det faktiskt är fredag idag! Ska alldeles strax iväg och förhoppningsvis hämta ut mitt leg om det går. Håller tummarna! Sen blir det nog (äntligen) en vända till systemet och köpa lite vin eller något. 
 
Får se hur kvällen blir. Kanske hakar på Ellinor och några till in till stan och dricker lite öl. Annars blir det en kväll av skrivande igen... 
 
Nu måste jag skynda mig iväg innan de stänger.
 
Ha en fin fredag! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0