CSN-torsdag

Hejsan!
 
Sitter och har försökt få ordning på rapporten. Kom en liten bit på vägen men ska försöka få ihop alla tankar och få ner dem på papper.
 
Ringde och kollade om mitt något (en månad....) försenade id-kort. Tydligen finns kortet hos Skatteverket nu så ska ta mig dit imorgon och hämta ut det! Ska bli galet skönt att kunna gå till systemet själv igen, haha! Har fått be Tilde och Coffe som redan gjort tillräckligt innan jag fyllde 20... Men nu så hoppas jag att det ska lösa sig!
 
Så fort Coffe hör av sig blir det till att dra iväg och handla. Har ingenting i kylskåpet längre förutom lite purjolök och mjölk. Fick ju pengar idag så lika bra att spendera allt på en gång.
 
Nu ska jag bläddra lite till i litteraturen och se om jag kan hitta något till rapporten.
 
Ha det fint!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0