Bitter?

Det är fredag och klockan närmar sig tolv. Jag kan höra fulla människor som går förbi utanför och här sitter jag och skriver om internets historia. Yey! Ibland förundras jag av studentlivets glamour... Kan för övrigt tillägga att min fina fredagsmiddag var köttbullar i tomatsås och spagetti. (Nog för att jag ääälskar det!) Mer spännande än så har det inte varit denna kväll, tyvärr. 
 
Ska försöka skrapa ihop några meningar till innan jag ger upp och somnar. Imorgon blir det upp och börja skriva igen så jag hinner med nästa del också innan onsdag. Däremot blir det lördagsmys med Coffe så har något att se fram emot förutom plugg denna helg.
 
Nu låter jag lite bitter så kanske dags att skriva klart och stänga ned. 
 
Nattinatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0