Ännu en rolig fredag

Hej, hej!
 
Vaknade för lite mer än en timme sen. Jag har fått i mig lite kaffe och sitter nu med kurslitteraturen uppslagen och roar mig med att varva läsning med skrivning. Har en känsla av att det kommer bli en heldag på söndag med detta. 
 
Det hjälper ju inte att det är lika fint väder idag som igår och det enda jag vill är att ta mitt kaffe och sätta mig vid vattnet och bara vara istället. Förhoppningsvis blir det lika fint på valborg som närmar sig med stormsteg. På grund av allt i skolan nu kommer jag inte kunna ta mig till Uppsala så blir till att fira i Kalmar. Ser dock fram emot det! Vi är ju ett härligt gäng här nere så kommer bli kul, så länge vädret tillåter oss att spendera dagen på Lindö. Får hålla tummarna helt enkelt!
 
Lyckades läsa ut min bok igår, trots att klockan blev mycket och det var mörkt ute haha! Riktigt bra bok, känns alltid lite tomt när man är klar med en bok. Ska kolla lite i bokhyllan om jag inte har något nytt spännande att läsa. Vet tyvärr med mig att jag inte har så mycket. Har mest samlingar av korta berättelser, nog för att jag älskar sånna med! Får se vad jag kan hitta. 
 
Nej, nu ska jag fortsätta mitt slit. 
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0