Sleepless in Kalmar

Hallå!
 
Klockan är 01:44 och jag kan inte sova. Jag får helt enkelt skylla mig själv... Skulle ta en powernap på en halvtimme - timme men lyckades somna så hårt att jag vaknade vid tio. Så nu kan jag inte sova, istället har jag roat mig med att öva på talet. Just nu kan jag allting utantill men det kommer nog krävas lite övning till så jag inte tappar något. Det är ju betydligt lättare att komma ihåg när man står här hemma i sin ensamhet än framför en publik. Imorgon ska jag med till Kalmar nyckel och lyssna på de andra. Jag hoppas verkligen inte att det regnar eftersom vi ska cykla ut dit! Jag börjar redan känna av en av mina stackar halsmandlar. Vill verkligen inte att de ska börja krångla igen, jag vet utifrån erfarenhet att när jag väl svullnar upp så sitter det i länge. 
 
Nej, nu ska jag stänga ner och försöka sova, även om det kommer bli svårt.
 
Nattinatt! ♥
 
(Hittade en gammal bild från när jag gick på GUC, ungefär så känns det nu!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0