Rapportskrivande

Hej hej!
 
 
Sitter här och skriver på en rapport som ska vara inne imorgon. Vill helst bli klar idag så jag bara kan kika igenom det i lugn och ro imorgon innan jag skickar in den. Det är mycket nu. Det känns som att skolan håller på att begrava mig i uppgifter och måsten. Tiden tickar på och snart har jag omtenta igen. Bara en sån sak kan driva en till vansinne. 
 
Min dag har bestått av plugg i stort sett. Drog till bibblan och skrev med Coffe och Tilde ett tag. Kom hem och dog lite, mår fortfarande si sådär. Sen har jag mest suttit och bläddrat fram och tillbaka i alla böcker för att få en uppfattning om hur jag faktiskt ska lägga upp denna förbannade rapport. Det går i alla fall sakta men säkert framåt. 
 
Imorgon är det designfredag på skolan, från 9 till 17. Det kommer massa elever från Växjö som vi ska jobba med. Känner att jag gärna hade skippat det och varit hemma och grejat istället men nu är det som det är. Har missat så många sånna här dagar att jag känner att jag inte kan skippa detta. 
 
Nu ska jag återgå till min fina rapport och hoppas på att det flyter på bra från och med nu.
 
Puss! ♥
Saknar mina fina föräldrar just nu! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0