Pecha kucha

Hej hej!
 
Hade redovisning idag, vi körde pecha kucha. Det innebär att det går ett bildspel med 20 bilder och varje bild visas 20 sekunder och så ska man snacka på. Det gick helt okej, pratade lite för fort som vanligt när jag är nervös. Men det är i alla fall över!
 
Gårdagen spenderades i skolan, till kvällen hade kommunen ordnat hyttsill. Jag måste erkänna att jag inte riktigt visste vad det innebar men blev garanterat positivt överraskad! Det bjöds på mat (sill, fläsk, isterband och bakad potatis) och öl. De hade till och med tagit in en trubadur som spelade under kvällen. Åkte hem med en buss de hade ordnat runt 22.30. Himla trevlig och annorlunda måndag!
 
Denna kväll har inte varit lika händelserik. Jag total somnade när jag kom hem och har helt enkelt roat mig med lite kurslitteratur och serier sen jag vaknade runt sju. Är fortfarande lite förkyld så energin sinar snabbt.
 
Imorgon är jag ledig. Ska försöka hitta en tvättid så jag får det gjort samt ta disken medan den fortfarande är hanterbar, haha! Blir nog lite plugg däremellan också. Spännande värre!
 
Nu ska jag unna mig en kopp cappuccino. Ha det!
 
Vi höll till i glasblåseriet och fick även se och pröva på glasblåseri. Kul!
 
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0