Nybban nästa

Hej hallå!
 
Söndag och lugnt och tyst i hela Kalmar. Igår hängde vi ett gäng hos Erika och övade på våra tal i mikrofon, stackars grannarna haha! Efter det drog jag med Coffe hem och kollade på Avatar. Rätt skönt lördagkväll faktiskt. 
 
Idag ska jag in till Nybro för att möta upp Jenny och Mikaela. Det är ännu mer plugg på schemat! Vi ska göra en illustrerad berättelse som sista grejen på denna kurs. Kommer vara helt död när detta är över...
 
Ikväll blir det till att sortera i min garderob, det är helt sjukt vad mycket kläder jag har som jag inte använder alls! Så det är nog dags att få undan lite. 
 
Nu blir det lunch sen är det bara att ta bussen till Nybban. 
 
Ha det! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0