Nollningen 2012 är över

Hej!
 
Här var det längesen jag skrev märker jag. Jag har haft fullt upp med nollningen så det har varit helt sjukt åt det! Nu är den officiellt över och mina kära nollor är numera ettor. Kommer sakna stämningen som var under dessa två veckor. Alla har varit så grymma och så mysiga! Vi har hunnit med allt möjligt; pubrunda, turkossittning, kårkvällar, skattjakt och finsittning. Jag ångrar mig inte för fem öre att jag ställde upp som fadder. Det har ibland varit slitsamt men oj vad kul jag har haft!
 
Nu är det tillbaka till vardagen som gäller och det gör jag genom att ta tag i städningen här hemma. Det har inte direkt varit mycket tid över till detta så nu ser min lägenhet ut som en krigszon i stort sett... Senare ikväll ska jag bara vara med min hjälte till pojkvän som dessutom varit huvudfadder dessa veckor. Han har verkligen varit en superhjälte för våra nollor! 
 
Jag har tyvärr inte tagit många bilder under denna nollning på grund av det höga tempot men lånar lite bilder från vissas facebook så man åtminstone ser en del av det kaosartade roliga vi har haft!
 
 
Sinnessjukt hur mycket jag tycker om dessa människor! ♥
 
Dags att gå in i städ-mode.
 
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0