Dracula

Hej!
 
Söndagkväll och jag har myst ner mig i sängen. Snart vankas det film innan det är dags att gå och sova. Jag ska kolla på Dracula: Död men lycklig. Så grym film! Lagom lättsam för mitt trötta huvud. 
 
Gårdagen var riktigt rolig. Vi drack drinkar, käkade otroligt god mat och dansade. Väldigt tjejig kväll måste jag säga! Dock var det så mycket folk att man hade svårt att hålla ihop men det är väl sånt som händer. Idag har jag lunchat med Coffe, hans pappa och flickvännen. Det var väldigt trevligt! Hängde även med Coffe till IKEA som stöd och tidsfördrivt. Sen jag kom hem har jag bara tagit det lugnt, kollade på American beauty (SÅ bra!) och lagat lite mat. Käkade gooodaste kyckling/bacon/purjolöks blandningen med klyftpotatis. Jag kan när jag vill, haha. 
 
Imorgon blir det plugg, ska försöka få ihop ett tal, denna gången är det allegori som gäller. No fun för jag vet inte vart jag ska börja! 
 
Dags att mysa, det där tar jag imorgon. 
 
Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0