Disk och tjejkväll

Hej!
 
Det är lördag och jag taggar till för att städa/diska lite. Ikväll blir det girls night out så att säga, Ellinor har fyllt 20 så nu ska här firas! Det var av en ren slump som det bara blev vi tjejer men jag gillar det. Det var alldeles för längesen det var bara vi. Det blir middag och drinkar på  Stars & stripes sen blir det till att dansa loss inne på Palace! 
 
Igår var jag däremot lugn, fixade massa ärenden på morgonen och spenderade sedan dagen till att plugga. Till kvällen drog jag hem till Coffe som varit så underbar och lagat mat åt mig. Vi myste mest och kollade på Disney, haha! Det var en välbehövd kväll då vi båda känner oss lite krassliga. Hjälpte även honom att bära grejer, killen flyttar ju idag! 
 
Nu ska jag plugga lite innan jag lagar lite lunch. Sen är det bara att ta tag i disken... mitt eviga hatobjekt. 
 
 
Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0