Deppdag

Denna dag började väldigt bra. Drog iväg på välkomstmässan med Tilde och fick lite gratis grejer, åkte bussen och läste en del i Gripsrud. Kom fram och hade rätt bra koncentration på föreläsningen. Men sen fick jag reda på att jag ännu en gång inte klarat den där jävla tentan (ja, här behövs det svordomar!) och energin bara rann av mig. Nu är jag så låg jag bara kan bli och vill helst låsa in mig i lägenheten resten av veckan. Förhoppningsvis piggnar jag till med lite mat i magen. Sånna här tillfällen är jag oerhört tacksam att jag bor ensam eftersom jag annars hade spytt ut all min skit på någon annan. 
 
Så ikväll blir det plugg, måste komma på något att tala om på den stora redovisningen, det blir även disk som ska tas hand om och tvättid som ska bokas. Blev ju aldrig av igår då jag och Erika tog en shoppingrunda på stan istället...
 
Nu ska jag tina lite kyckling, slå på någon dålig snyftfilm och bara vara deppig.
 
Tack för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0