Dagens prövning

Hej!
 
Jag överlevde talet! Allting gick överraskande bra måste jag medge. Jag kunde hela talet utantill och fick till och med till lite engagemang i rösten, istället för att bara rabbla allt. Jag är otroligt stolt att jag gjorde det ändå. Lättnaden efteråt var helt obeskrivlig! Fick dessutom kanon bra feedback från vår lärare så där blev det en stjärna i kanten. NÖJD! 
 
Efter talet och feedbacken var det bara att slänga i sig lite mat och dra till bibblan för att jobba med gruppuppgiften. Ingen rast och ingen ro nuförtiden. Kom hem vid fem, halv sex och har sen dess bara tagit det lugnt och hämtat mig från dagens prövning, haha. 
 
Nu ligger jag i min säng, redo att sova. Imorgon är det grupparbete hela dagen igen så det är bara att ta nya tag. Förhoppningsvis lugnar allting ner sig snart. Det har varit mycket nu på slutet och det börjar kännas i kroppen vill jag lova! 
 
Nattinatt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0