Change

Hej hej!
 
Har slängt i min första omgång med tvätt och har ungefär 10 minuter tills jag ska ner igen. Tänkte därför passa på och göra fint här hemma så det är överstökat. Det är otroligt hur fort ett rum blir rörigt när man bor på 19 kvadrat. 
 
Jag har insett den senaste tiden att jag verkligen, verkligen vill flytta till något lite större. Helst något där jag har ett separat kök (har trinett för tillfället). Jag har ju dessutom ingen ugn så matlagningen är något begränsad om man säger så. För någon dag sen intresseanmälde jag mig på en lägenhet så får se om det blir något, jag är väl medveten om hur svårt det kommer bli att hitta något riktigt bra men man kan alltid hoppas! Dessutom, om jag hittar en bra lägenhet, funderar jag lite på att skaffa katt. Det vore helt underbart att ha ett husdjur igen och dessutom är katter mer självgående än hundar. Men vi får väl se! Det dröjer nog ett tag till innan det kommer ske.
 
Ha det! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0