Sova 24/7

Hej hej!
 
Ligger här seg som bara attans. Hade föreläsningen idag mellan 9 och 12. Kom hem runt 14 och kollade på lite serier. Dock somnade jag som en stock och vaknade för cirka 2 timmar sen. Slut tjej! Så jag har inte hunnit med mycket idag men som tur är har jag ledigt imorgon så får ta tag i allt då. 
 
Igår var jag hos Coffe och hade det bara mys. Han åkte till Skövde idag så vi behövde en sån! Jag bjöds på mat och öl bland annat. Den mannen skämmer bort mig så det är nå galet åt det, men jag klagar absolut inte. Det är rätt underbart faktiskt. På fredag är det min tur att åka hem. Ska fira min födelsedag med familjen och även släkten. Åker hem på måndag igen så kommer nog ha fullt upp. Ska bli skönt att få umgås lite med dem nu efter allt som hänt här i Kalmar. Stämningen är rätt påtaglig om man säger så. 
 
Nu ska jag laga något litet att äta och sen blir det nog till att plocka undan lite innan jag går och sover igen, haha! 
 
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0