Lugnet är tillbaka

Hej!
 
Känner mig ovanligt lugn. Det är precis mittemellan två kurser just nu och jag har inga måsten kvar! Tentamen skrev jag imorse och som det känns borde jag klara den, den var betydligt lättare denna gången enligt mig i alla fall. Så nu har äntligen det där lugnet inbefunnit sig. Ikväll blir det utgång. Det är firande av mig/inflyttningsfest hos Coffe/tentaslask. Mycket att fira just idag! Ska äntligen få stajla till mig lite och inte bara gå runt i mjukisar. 
 
Nu ska jag kolla lite på hur jag har det med strumpbyxor och liknande. Tror jag kommer få bege mig till affären och köpa nya men men.
 
Dags att börja tagga till och känna sig lite levande igen!
 
Puss ♥
 
En glimt av den underbara klänningen jag ska ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0