Lördag 20 oktober

Hej hej!
 
Så var det lördag igen. Jag sitter för tillfället och laddar upp med en kopp kaffe. Ska slänga i mig lite lunch också innan jag tar tag i disken och städar lite här hemma. Jag ska vara hos Madde vid 18.00 så ska hinna med en del grejer innan det är dags att gå. Borde egentligen gå och panta en massa burkar så jag får lite pengar men kan lika gärna göra det nästa vecka, har ju faktiskt en HEL vecka ledigt! Woop woop!
 
Känner mig helt handikappad just nu. Jag lyckades betala in min mobilräkning till helt fel bankgiro. Så nu har de låst min telefon. Det löste sig tack vare min älskade mamma som hjälpte mig så den ska ju låsas upp när som helst nu. Men det är rätt sjukt hur beroende man är av sin telefon! Jag har insett att jag gör massa saker omedvetet. Men snart så ska allt vara som vanligt och jag kan agera slav till min iphone igen. 
 
Längtar verkligen tills jag får pengar för då blir det en vända till IKEA. Jag ska äntligen byta ut det här enorma skrivbordet och få lite plats här hemma! Måste dessutom försöka köpa lite vinglas och annat skoj. Jag har en lååång lista på grejer jag vill köpa men det får nog bli en sak i taget så jag kan äta resten av månaden också... 
 
Nej, dags för lunch! Sen är det bara att vrida upp musiken och köra som en galning.
 
Ha det! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0