Ledig dag

Hej!
 
Sitter och laddar upp inför städning och sortering med en kopp kaffe! Har varit helt död i ungefär en timme men börjar äntligen vakna till liv igen. Började dagen med att hänga med Tilde till IKEA för hon skulle köpa säng och hela alltihopa. Blev en lunch där med den här gången igen. Vi var nämligen lediga idag så passar på att ordna allt nu när jag har tid. Resten av veckan kommer bli kaos! Grupparbeten, föreläsningar och halloween. Helgen kommer bli grym men resterande kan jag skippa känner jag... 
 
Dags att börja ordna allt här hemma. Fick ju undan skrivbordet och monterade upp det andra men sen dess har det hela stått rätt still på grund av tidsbrist. Men nu så! Jag hoppas verkligen det går att möblera som jag tänkt mig men det visar sig efter lite trassel. 
 
Nu ska jag kötta här hemma!
 
Puss ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0