Kaffe och kurslitteratur

Hallå!
 
Sitter här och dricker min första kopp kaffe från nya kaffebryggaren. Det märks att jag inte fått in snitsen på hur mycket kaffe jag ska ha för att få det riktigt gott, blev lite för starkt för min smak nu men det är ju sånt man lär sig! Gott är det i alla fall och fort gick det, kan inte bli bättre. 
 
Jag är helt slut idag så det kommer behövas kaffe så att jag vaknar. Kommer behöva läsa en hel del nu så jag hinner igenom all kurslitteratur. Sånt ska jag roa mig med idag! Tentan är om exakt en månad, men vill verkligen vara förberedd. Är rätt less på omtentor nu så att säga...
 
Nej, dags att plocka undan här hemma, kanske tända lite ljus och dricka mitt kaffe och läsa om organisations kommunikation. Woop woop!
 
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0