Helgen hemma i Tierp

Hej!
 
Sitter i lägenheten här i Kalmar igen. Kom fram runt halv nio så har mest bara käkat och duschat. Coffe är på g så det blir mys resterande delen av kvällen. Yey! Jag har haft en helt underbar helg i Tierp. Hade middag med familjen i fredags, gick ut med Tessan, Roy och Lance i lördags och sen kom släkten och firade mig igår. Det har varit full fart med andra ord men jag har haft riktigt roligt. 
 
Imorgon är det tillbaka till verkligheten och föreläsning som gäller. Slutar tidigt ändå så kanske överlever. Jag måste dessutom förbi banken eftersom det visat sig att jag fört över pengar till fel bankgiro... Smidigt! Nu ska jag kolla om det finns någon bra film att se ikväll.
 
Ha det! ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0