Grupparbete, IKEA och halloweendräkt

Hej!
 
Vilken dag det har varit. Började med att vi hade grupparbete klockan 11 på bibblan, jobbade fram till 14 och sen hann jag hem i en halvtimme innan det var dags att ta bussen ut till IKEA. Vi (vår grupp, bestående av jag, Coffe, Tilde och Hanna) käkade mat där till att börja med. Jag dör vad gott det är! Köper alltid deras kycklingfilé. Mums! Efter att fått i oss lite energi var det dags för mig att börja pricka av min lilla lista. Fick med mig skrivbord, lampa, vinglas, tvättkorg, matlådor och en skärbräda hem. Är väldigt nöjd med mina inköp faktiskt! Har monterat ner mitt gigantiska gamla skrivbord och fått upp det nya. Helt galet vilken skillnad det har gjort! Jag har dock inte möblerat allt ordentligt än. Ska få hjälp av Coffe imorgon att bära undan allt till förrådet i källaren. 
 
Hämtade även ut min dräkt till halloween. Den var aningen stor i midjan men fick dra till med ett bälte så blev det kanon! Är förvånansvärt nöjd med outfiten efter att få donat lite själv. Så nu kan det allt få bli halloween! Tyvärr kommer det inte vara någon fest denna helg utan nästa istället av någon anledning. 
 
Nu ska jag mysa ner mig i sängen och kolla på någon bra film. Imorgon blir det till att diska och försöka få ordning på sakerna i min hylla så vi kan flytta den. 
 
Natti! ♥
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0