Fixar och donar

Hallå där!
 
Jag har precis kommit hem från biblioteket och Maxi. Fick med mig tre böcker av kurslitteraturen så är rätt nöjd, köpte även med mig mat till bussresan imorgon. Ska bli så himla gött att få umgås med min älskade familj igen, har saknat dem som tusan! 
 
Kvällen kommer bestå av tvättning mellan 16 och 19, sen blir det nog till att packa och fixa allt tills imorgon. Får sällskap på bussen av Erika som ska till Stockholm. Sköönt! Kan bli rätt långtråkigt att åka buss själv under så lång tid. Min kära mor hämtar mig dessutom i Uppsala så får skjuts sista biten. Kan inte bli bättre!
 
Nu ska jag kolla runt lite på IKEAs hemsida. Planerar en del grejer för lägenheten. Jag vill bland annat byta skrivbord. (Det jag har nu är sinnessjukt stort för denna lilla yta!)
 
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0