Vilodag

Hej!

Är helt slut i både kropp och sinne. Har jobbat sammanlagt 41 timmar denna helg. Det har varit mycket jobb med jag kan erkänna att jag har haft himla kul med både mina kära kollegor och även besökarna! Så nu är första eventet klart, nästa är 30 juni till 1 juli. Ska hinna med lite midsommarfirande och besök av pojkvännen till dess. Tyvärr kommer jag behöva jobba när han är här men det ska nog gå bra, familjen har lovat att underhålla honom haha!

Idag blir det bara att ta det lugnt och vila men imorgon ska jag och min kära mor ta en tripp in till Uppsala. Det blir lunch och en sväng på stan, mysigt!

Nu ska jag gosa ner mig i soffan med en kopp kaffe och läsa en bok.

Ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0