På Coffes säng

Hej hej!
Ligger just nu på Coffes säng och väntar på att han ska bli klar med workbooken. Skickade in min nyss... fy satan säger jag bara, den var inte vacker! Men nu är det över i alla fall och jag och min stackars hjärna kan ta semester.
Senare blir det tydligen puben för att ta en öl, han ska nämligen säga hej då till några vänner så jag hakar på. Blir lagom avslut här i Kalmar! Gud, vad jag kommer sakna den här staden i sommar! Jag vet ju att jag kommer tillbaka men ändå. Det är en rätt lång tid man ska vara härifrån också. Möjligtvis att jag tittar förbi här om Coffe hänger här i sommar men annars får jag se. Kanske ska med föräldrarna till Öland så då kan man ju stanna förbi här och njuta lite. Kalmar är ju en riktig sommarstad så lite surt att dra nu när det väl börjar bli varmt, haha!
Nej, nu ska jag roa mig på något vis tills Coffe är klar.
Ha det gött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0