Hemma hos föräldrarna

Hej!
Sitter i soffan hemma hos föräldrarna. Snacka om miljöbyte! Fast lite skönt är det allt att ha så mycket yta att röra sig på, haha. Gårdagen var en lång dag, åkte hela dagen och var trött och hungrig som ett as. Men när jag väl kom hem var det helt underbart! Åt som en galning och kollade på tv med bebisen min. En bra kväll med andra ord.
Idag dock är jag rastlös som satan! Syrran kom förbi och lämnade lill-vovven eftersom hon skulle iväg på tävling i Knivsta men sen har jag varit själv. Börjar redan lessna, haha! Illa... Men imorgon kommer föräldrarna hem så det blir kul! Tills dess får jag roa mig med att kolla på något på tv:n och bara vara. Får se om Tessan och Roy dyker upp ikväll så det blir skräckfilm och mys. Men det visar sig!
Nu ska jag snart börja laga middag. Gött att mamma har lagrat upp med massa god mat åt mig.
Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0